Idag....

har jag planterat blommor i mina pottor i trädgården...det blev mycket fint om jag får säga det själv...jag får ta lite bilder i morgon för nu är det mörkt....Har jobbat kvällen idag eftersom jag för en gång skull var lite smart och bytte bort min morgontur trodde jag.... men jaja det gik väl an kan inte riktigt förklara men jag är inte 100 procent övertygad om att det blev det bästa bytet om man säger så... I morgon är det personalmöte sen bär det av till Kristianstad frö regionsmöte med Partylite......

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att min egen regel är att man MÅSTE kommentera varandras bloggar, men alltså vad ska jag kommentera på detta inlägg?!



Jaja...det blev ju en lite mening nu i varje fall, även om meningen i sig var heeeeeeeeeeeelt ovecentlig! ;D

2009-05-26 @ 17:05:40
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0