Ledig!!!!!!!!!

Har börjat dagen med att städa...........men det behövdes! Luktar liljekonvalj istället för ja jag vet inte vad det luktade innan.... Har tänkt mig börja rapporten från resan....Tågresan ner till kastrup höll inte på att bli någon resa eftersom det hade brunnit på banvallen mellan höör och lund.....Efter väntetid i Höör kom en ersättningsbuss som vi tog plats på....Väl framme i Lund hade tågen börjat gå....men hittade iallafall ett tåg som gick direkt till Kastrup! Nu var vi på väg....! Framme på Kastrup hade de byggt om sen sist..........vart sjutton har de gjort av toaletten?? Nåja jag hittade en annan....... Incheckning gick smärtfritt och vi lyckades faktiskt hitta lite mat som inte kostade skjortan.....Tre något förvirrade kvinnliga resenärer tog plats på planet så småningom......En airbus....jösses vilket oväsen det var.... Stackars Elin fick riktigt ont i öronen av höjden....När vi landat på Stansted hittade vi så småningom passkontrollen....Fram till en snäll kontrollant.....
-Hej sa han! Tack så mycket sa han när han lämnade passet tillbaka.....Hallå! du ska inte prata svenska............!!!!!!!!!!!!!!

På väg.....
på bussen mot höör

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tackar!

Ja, vi har haft skönt väder. Tyvärr har jag inte hunnit varit ute så mycket.

Hoppas du får en fin kväll!

KRAM

Jaaaaa, Glädjens Dag!

2009-05-07 @ 18:31:31
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0