Det blev visst inget igår....

ja inget inlägg alltså...;) Idag har varit en ganska vanlig måndag. I morse tyckte jag kanske allt var en aning jobbigt men ja det ordnade sig så småningom...Ibland är det så mycket känslor som svallar och vissa kan nog tycka man är knepig...men det är inte lätt när man vill så mycket..Ibland vill man svara en sak, men lämnar ett annat kanske mer diplomatiskt bara för att man tror man är jobbig annars. Skillnaden kan då vara hårfin och man undrar om man svarat rätt eller fel? Men det som är rätt för mig kan vara fel för någon annan...Jag fick en ganska allmän fråga i dag, fyra timmar efter kom jag plötsligt på vad jag borde svarat...ja undrar om jag någonsin kommer vara så impulsiv så jag svarar vad jag vill utan att tänka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0