God morgon.....världen!

Ja det är bäst man bloggar på innan Anna vaknat....har ju inte glömt utmaningen....och mamma behöver kläder!..:) Nåja jag har ju ingen koll på vem som leder och så men det tror jag säkert anna har!

Ännu en grå morgon....men det gör inte så mycket. Jag har fina vänner som hjälper mig att hålla humöret uppe, kanske omedvetet men oj vad skönt det är! I morgontidningen idag är det en mycket trevlig reporter som skriver sina kolumner, hon kommer in på ämnet vänner....Utan vänner är livet inte värt att leva. Vänskap är kärlekens vardag...

Så är det!

Mina älskade barn och mina riktiga vänner....:) Finns inget bättre....:)


Kommentarer
Postat av: anna

förvånatsvärt nog har jag inte en aning om vem som leder, men oroa dig inte, jag ska räkna..och de på en gång :D



(eller nä, jag okrar inte räkna nu, jag gör det sen!) ;)

2009-11-10 @ 13:46:08
Postat av: Hannah

oja, för att klara livet o vardagen måste man omge sig med goda vänner!

2009-11-11 @ 10:14:03
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0