Hoppsan..inget inlägg på två dagar och anna har inget sagt.....

Men ja det är redan tisdag och därmed början på en ny vecka...Igår hade vi mycket trevligt sällskap här hemma på middag...Patrik och Björne. Två mycket härliga människor som verkligen kan höja stämningen! Så av den anledningen glömde jag kanske min förkylning för en stund...men den gjorde sig kvickt påmind i natt när jag vaknade...Ena ägat var alldeles igenkorkat...och jag fick hjälpa till med handen för att kunna öppna det! Så jag var tvungen att sjukanmäla mig....nu är jag ledig två dagar så jag kan kurera mig....

Mina nya glasögon kom idag...

Kommentarer
Postat av: anna

nae jag vågade inget säga denna gången... du brukar ju alltid bli så kinking ;) hehehhe

2009-11-03 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0