Livet....

Jag undrar hur det egentligen var tänkt att livet skulle vara...Ja, jag har en bra dag tro inget annat men det slog mig av en anledning i morse att hela livet består av ett enda långt sökande...efter olika saker hela tiden men dock...Man ska aldrig sluta tro men tvivla ja det gör de flesta av oss någon gång. Ibland kanske man tror att man själv har det jobbigt, och ja det har man men det finns hela tiden de som har det värre...Jag vet vad jag vill ha och varför...behöver inte leta och någonstans i mitt hjärta vet jag att jag når ända fram..när tiden är rätt.

Så här års när vinden viner och regnet hänger tungt är det lätt att bara deppa ihop men man måste försöka tänka framåt....för det är den enda rätta vägen! På sin egen väg fram kanske man måste kliva över andra som vill att man ska ta ett annat håll men jag vet bäst vad som är rätt för mig och så är det för er andra också...Det är inget man vill att kliva över och kanske trampa på andra men ett nödvändigt ont, så är det bara...

ja, det var lite kloka ord från mig...de passar nog de flesta av er som läser men vissa av er mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0