Onsdag...mitt i veckan

Trött som en gris har jag landat i soffan efter en trevlig dag på jobbet! För första gången på dessa över tre år blev det hår jag idag rullade riktigt bra! haha Är ju ingen fena på det annars....Annars har jag haft charmen på hela dagen, tror jag...:) Det är faktiskt skönt att vara på jobbet man har helt klart annat att tänka på då...En av tanterna ville ju veta allt om anna...hur mår hon, hur trivs hon och kommer hon hem till jul...Ja, det är ganska fantasktiskt att tanten som ju så klart är ganska till åren minns och frågar om mina barn..fast vem kan glömma dem??:) Som vanligt har där varit några tänka blogghändelser under dagen...men tror ni jag minns dem??? haha

Jaha så har anna kommit på det där med blogg kriget....hon påstår att hon inte räknat men jag undrar det...:) Har en känsla att mor leder..?? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0