Tråkig söndag...

I horoskopet för dagen står det att jag ska vara synnerligen efterfrågad...jag väntar fortfarande..:) Nåja det verkar bli en lugn söndag och det är ju inte fel...Ska iväg på ett möte i eftermiddag men kanske kvällen bär på överraskningar...det vet man inte. Ja, jag undrar hur anna har det...?? får väl ringa i kväll om hon inte har gett mig ett tecken...:)Idag är det fars dag och ja jag brukar ju skriva lite om de nära och kära en sån här dag...ja pappa har jag så klart mycket att tacka för men trots att han varit avliden i nio år så ja jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva....konstigt men ändå inte...Men tack pappa för att du blev min pappa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0