15 oktober....

har det varit hela dagen idag. Jobbet gick mycket bra! Upptäckte till min glädje att vi var tre som skulle jobba idag på den avdelningen jag skulle vara idag. Det kanske inte låter så märkvärdigt men det gör stor skillnad att vara två eller tre....Idag kom det en skoförsäljare till jobbet....han måste trott att vi var fjöntiga...fast det är vi ju...Det tog väl en dyrbar kvart för mig att bestämma mig men det blev nya arbetskor...OCH ett par finskor. Ja det blev många glada skratt där...och stackars försäljaren som var tvungen att be oss damer om personnummer...inget dåligt jobb att åka omkring och få damers nummer...:) både personnummer och skonummer....haha.

Kvällen har varit intressant...
















Kommentarer
Postat av: anna

låter skojj.



Intressant på vilket sätt? ;)

2009-10-15 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0