22 oktober...

Ja just nu är huvudet fullt med lite av varje...I morse på jobbet så hade jag en stund över och tänkte det var lika bra att duka man vet ju inte vad som kan hända...Min kollega för dagen undrade ska du redan duka?? Ja, jag gav samma motivering till henne man vet aldrig vad som händer...Sekunden efter tjuter brandlarmet över hela huset...Dock var det ingen fara! men ni ser man vet aldrig vad som händer...haha

jag får försöka klämma in några kloka ord...har ett par runt mig som behöver det...Livet är inte alltid vad man tror att det ska vara men man måste göra det till vad man själv tror och vill...kanske. Ni vet erfarenheter....är livet. Även dåliga sådana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0