Dagen idag...

har innehållit en del roliga kommentarer. Och när de kommer tänker jag alltid att detta ska jag komma ihåg tills jag ska blogga...men tror ni jag gör det? ja, jag ska försöka! det började redan i morse när elin skulle äta frukost...fanns lite makrill i kylen, mamma det är ju gott...ja ta du den det går bra! mamma, det är fisk! jag kommer att bli intelligent...men elin, vet du inte att man inte kan bli något man redan är?? Äsch då mamma sa denna lilla annars oblyga trettonåring...

Sen har jag varit på kurs...och när vi skulle åka hem kom vi in på ämnet barn....min kollega sa: vilka jäkla ungar man har...men de var sköna att göra....:) snuskiga medelålders kvinnor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0