Det måste få ta tid att bearbeta en kris...

blir mina ord för dagen. Kanske ett inlägg som anna får svårt att kommentera...men jag vet att hon läser!:) Dessa ord slog emot mig idag när jag på rasten(?) slog upp en tidning. Ibland hamnar jag i såna där lägen ni vet då jag tror att det faktiskt var riktat och menat till mig. Jag har en god och mycket kär vän som har försökt få mig att förstå att det måste ta den tid det tar...Detta har jag stundtals känt mig stressad över men när rubriken kom till mig förstod jag lite mer...Och min kära anna har ju som bekant några andra ord som betyder samma sak egentligen....haha. Livet spelar mig ett spratt just nu med att forma sig som lisebergsbanan...men jag får väl återgå till mina värmländska rötter...Det ordner sig! Artikeln med dagens rubrik sitter nu på mitt kylskåp....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja ibland säger folk grejer eller så läser man ngt som känns direkt riktad till en själv. Skumt men på ett ganska mystiskt positivt sätt ;)

2009-10-10 @ 15:05:00
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0