Gårdagen...

var som sagt en ledig dag utan några förpliktelser! Det var väldigt skönt att bara få göra vad dagen bjöd på...Kvällen blev väldigt trevlig men äppelkaka, kaffe och trevligt sällskap! Tack för det! Hjärnan känns lite sömnig fortfarande...fylld med ordbeskrivningar och rosa band....:) Ja, nu vet jag att det inte är många som förstår men de tre som var med fattar....haha. Nåja, min choklad är slut...ja jag lovade anna att inte berätta märket...men gott var det! Idag tänkte jag ta mig en tur till stan, måste handla dammsugarpåsar....

Kommentarer
Postat av: anna

har kikat in titt som tätt hela dagen på din blogg för att se om du uppdaterat...men nej ingen uppdatering :( Men o andra sidan så förstår jag att du har annat att göra ;) men för att vara lite elak som jag egentligen är så måste jag säga: skynda på ;)

2009-10-28 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0