Det längsta dygnet....

på länge tror jag det har varit i dag.....Gick och la mig sent, vaknade tio i ett i natt och kunde inte somna om...bara jag vet varför...men några kan nog förstå...låg och vred mig och sista gången jag tittade på klockan var hon tre...Vaknade igen halv fem....upp, in i duschen och med kläder på ut med hund....efter morgon kaffet landade jag på jobbet...Jösses vad jag längtade hem till sängen...men efter en hel dags arbete var jag snabbt hemma....packade väskan med mina ljus och iväg på visning...Nu äntligen sitter jag här hemma i soffan, med datorn i knät, Idol på tvn...men det fattas mig något......

Kommentarer
Postat av: anna

ja jag kan nog förstå varför.. Men du, Det kommer att lbi bra<3

2009-09-11 @ 20:47:25
Postat av: Hannah

snart får vi bestämma en dag då jag kan komma på lite "kaffe" o lämna annas usb-minne :)

2009-09-12 @ 00:30:48
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0