God Morgon denna vackra...

höstmorgon! 5.5 grader, solen skiner och träden skiftar i gult. Häromdagen när jag som mest behövde det hittade jag en text som min kära vän från Kristoffersgården gav mig för nästan precis ett år sen på min födelsedag. Den ska jag nu dela med mig av:

I livet utan slut, där jag befinner mig är allt perfekt,helt och fulländat.
Var och en av oss, inklusive mig själv, upplever rikedomen och överflödet i livet på ett sätt som är meningsfulla för oss.

Jag betraktar nu det förflutna med kärlek och väljer lärdom av tidigare upplevelser.
Det finns inget rätt eller fel, bra eller dåligt.
Det förflutna är förbi och avslutat.

Det vi upplever just nu är det enda som finns
Jag älskar mig själv för att jag tagit mig igenom det förflutna fram till detta ögonblick.
Jag delar med andra vad och vem jag är ty jag vet att vi alla är av ett och samma andliga ursprung

Allt är bra i mitt liv.


ps.snart är jag framme.....ds


Kommentarer
Postat av: anna

ett vädligt fint skrivet inlägg.



ps. snart ör du framme.

2009-09-12 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0