Igår..

kom jag ett steg närmare ett av mina mål...vilket? ja säg det...:)Det kan egentligen kvitta för huvudsaken är att man kämpar på vägen mot sina mål, eller hur?

I kväll har det bjudits på kräftor på mitt jobb...Mycket gott och trevligt må jag säga! Till kaffet serverades en mycket god kaka som jag ska hinna baka i morgon så hannah får något gott på lördag....ja, det kanske räcker till någon annan också, det vet man aldrig!

Idag innan jobbet så satt jag och funderade...ibland kan jag bli så trött på mig själv...jag vet vad jag borde göra men gör precis tvärtom...har ni varit med om det?? ja, strunt samma det blir BRA iallafall...

Till sist några visdomsord från Kristoffersgården: Du kan ge utan att älska, men du kan inte älska utan att ge

Kommentarer
Postat av: anna

det kan absolut kvitta. hälsa bollen att jag lagt ut bild på gabbe o mig nu på min blogg. tack o godnatt. (imponerande att du bloggat idag! :D )

2009-09-24 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0