Måndag....

ny vecka som vi får se vad den bjuder på...jaha igår var det således söndag och två dygns sen jag bloggade...Mamma, du har inte bloggat! kom det från england...nej, mamma har jobbat helgen...har fröken möjligen glömt att vissa av oss faktiskt gör det ibland?? haha Idag är jag dock ledig...Så tvättstugan, affären, diskbaljan och dammsugaren har haft besök av mig denna dag...dessutom har jag och min namne till arbetskamrat stormat chefens rum....ja, om det sen blir resultat av det återstår att se...Och vad eftermiddagen bjuder på det återstår att se, kanske man får något trevligt besök...:)

Kommentarer
Postat av: anna

visst har ni sagt jag kanske skulle bli fotograf, men just SPORT fotograf hade ju fan varit pricken över i'et! :D



Och roliga besök gillar vi ;) x

2009-09-21 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0