Så är ännu en vecka...

till ända. I morse vaknade jag klockan fem när klockradion ringde, vanligtvis brukar jag somna om men inte då...den där halvtimmen brukar vara väldigt skön....Till morgonkaffet konstaterade jag att det är sjätte september idag...och? säger nog vissa men jag kom att tänka på en låt med flamingokvintetten....dansbandsfreak som jag är...jaja denna låt handlar iallafall om många specialla händelser just den sjätte september...så jag tänkte att det kanske skulle bli något av min ödesdag också...haha men ännu har inget hänt, kanske tur det...Annars har denna helg bestått av arbete...men tillsammans med min namne klarar man det mesta...haha

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahahahaha, dansbands freak number 1 !! :D

2009-09-07 @ 01:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0