Framtiden är vår...

ja för några timmar sen höll det på att bli väldigt jobbigt, ja det var jobbigt för jag ville inte lämna det jag befann mig i men under dagen har jag kommit fram till att jag sk tänka att framtiden är vår och att vår kärlek är så stark att den överlever ett par dagar ifrån varandra, för mer än ett par dagar kommer vi inte att klara, så det blir en hel del pendlande framöver.

Ödet har gett mig det bästa man kan få, fyra fina barn, jag älskar er alla! Anna, snart mycket snart kommer vi att dricka vårt morgonkaffe tillsammans, Therese mamma saknar dig när du öppnade dörren och kom in, Kalle och Elin, om ni inte hade ställt upp för mig nu hade kanske inte lyckan varit så stor. Och till mannen i mitt liv, vad kan jag säga mer än vad jag redan sagt... Du har visat mig att det finns hopp om lycka! Kanske låter det konstigt och kanske patetiskt vad vet jag men det finns ingen som du! Du ser mig som jag är med alla defekter...Du ser vad jag behöver utan att jag måste berätta. Jag ser fram emot att bli en del av din familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0