Semester...på en måndag??? :)

Ja, idag har jag faktiskt semester och egentligen finns det ingen förutom min älskade som vet vart jag är, ja barnen vet i vilken stad men inte mer och jag är ju alltid anträffbar för dem. Faktiskt är det skönt att vara här, nära han som har kommit som en stormvind in i mitt liv kan man säga. Nu jobbar han tyvärr men jag går här och känner hans närhet hela tiden. Ödet gjorde att han kom som en stormvind och ödet kommer att visa oss vägen hela tiden det märks redan. Nu undrar ni hur då? men min älskade förstår vad jag menar...

Det kommer många inlägg här på bloggen som kommer att handla om allt detta nya, men till dig vill jag bara säga TACK! Kanske låter det som en klyscha men du ger mig så mycket som ingen annan någonsin gjort...

Och några ord till Anna: Du ser det värmländska talesättet håller, Det ordnar sig alltid! Ser fram emot att snart få möta dig på Kastrup!

Kommentarer
Postat av: anna

semester är alltid skönt, föresten jag ringde till Ica idag, och han sa han visste fortfarande inte, och att jag skulle ringa i maj mitten av maj för att se hur de låg till då. Han kunde inte lova något. :(

2010-04-26 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0