Världens bästa mamma...

I eftermiddag är jag ensam...så det blir nog några blogginlägg, vilket jag vet en del gillar! Denna vecka har varit väldigt blandad kan man väl säga. En del har hänt, som jag har lite svårt att få ur tankesystemet...Kanske någon kommer att bli ledsen över detta inlägg men jag måste få det ur mig...

Jag hade lovat min äldsta dotter att jag skulle flyttstäda hennes lägenhet, snäll som jag är...I tisdags var hon hemma för att tömma källarförrådet, vilket hon också gjorde. jag frågade när hon kom vilken buss hon skulle åka med hem, fick till svar nio....jaja då kanske vi kan städa lite? Så jag bad henne om hjälp med köket...

När hon sen kom hem kom hon upp på msn och började skälla på mig för att jag bett henne om hjälp med hennes lägenhet...

Jag har inte pratat med henne efter detta förrän idag. Jag och hennes fästman bestämde vilken tid de skulle komma för påskmiddag...Vi andra rättade oss efter det...vilket betyder att vi åt middag kl 13 för att deras sista buss gick klockan fem...

I morse ringde dottern och väckte mig kvart över åtta och frågade om de kunde ta trebussen hem....ja ni förstår hur bråttom det blev med allt. Men iallafall så har vi inte pratat om veckans händelser men i morse när hon ringde så sa hon: väckte jag världens bästa mamma....??????????????? Fattar ni...mitt hjärta skriker...

En dag kommer jag inte finnas här...jag är inne i en period då jag lär känna många nya människor över hela landet, och hade det inte varit för Elin så hade jag flyttat i morgon...jag har alltid styrt mitt liv så att barnen haft det bra men det hon sa till mig sårar så ini helvete.....Så nej jag har inte varit världens bästa mamma tydligen.....


Kommentarer
Postat av: anna

Mamma, jag vet inte riktigt vad jag ska säga för att få dig på bättre humör. Men vad Syrran än har gjort/sagt eller kommer att göra, så är du fortfarande en mycket BRA mamma. Och det vet du!!! Vad hade denna värld gjort utan dig? DU ÄR BÄST! Älskar dig och pappa över allt på denna gjord!!! <3<3

2010-04-03 @ 17:07:41
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0