En helg full av vila, tankar och intryck....

Måndag igen, helgen har varit lugn, lite vågor ja men ganska så bra så jag kunde balansera... Fredagen var vi på malmöfestivalen och åt kräftor...tillsammans med tusentals andra. Ganska osvenskt men ändock svenskt...undrar vad turisterma tyckte?? hehe Lördagen innebar mest vila då Mats jobbade men jag måste ju vila allt jag kan så efter att ha laddat med kakor, choklad och chips så var det jag och tvn. På söndagen var vi på södra Sveriges största bilträff, Vallåkra. Kändes relativt osvenskt även detta men många volvos gjorde även detta arrangemang svenskt. Har idag lämnat Lund...är hemma hos barnen. Ledig några dagar vilket jag bara ska njuta av och längtar till torsdag då förhoppningsvis familjen samlas....

Kommentarer
Postat av: anna

hejjaoss frykmalmare. Och hejja mig mest för jag är bäst ;) pussss<3

2010-08-23 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0