Torsdag kväll

Har nu jobbat mina tre dagar.....ett litet mål som jag kämpat mig till, har dessutom pratat med två av barnen om hur jag mår, så jag slipper må dåligt utan att visa, och jag tror de förstod, fast ja förstod så mycket man nu kan....Jag är nu ledig en vecka får vi hoppas, men chef hade ju som vanligt slarvat bort min semesteransökan men den glada ersättaren gjorde vad hon kunde, och jag tror nog hon löser det hela. Så nu ska jag iallfall försöka vila hjärnan...men när man försöker slappna av så kommer det krypande i hela kroppen, ett tillstånd mycket märkligt eftersom jag alltid har kunnat slappna av....men just nu måste alla sysslor göras. Så efter jobbet hann jag knappt in förrän jag dök ner i diskbaljan och sprang runt med dammsugaren. Men till min lycka så gjorde Elin maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0