Julafton 2010

Så har vi då haft julafton ännu en gång. Åren går fort numera. När man var liten tyckte man det var rysligt långt mellan varje julafton men det är ju inte så längre. Äret som snart är till ända har innehållit så mycket positivt att jag äntligen kan säga att det här var ett bättre år! Och det är länge sen jag kunde det. I morse fick jag börja öppna paket eftersom min man jobbar idag så han har inte kunnat vara med oss idag. Och det var ingen klapp vilken som helst....jag kan undra om jag verkligen är värd så fin omtanke. Min söta Elin son varje år har sån ångest över att köpa klappar gav mig jättefina smycken och sonen utökade sin mors jultomte-samling. Jag är oerhört glad över alla presenter även det lilla sms som kom från egypten i morse.... Även om jag nu är mycket trött så har vi haft en bra vecka där vi har pysslat och bakat även om den igår kunde slutat med förskräckelse då granen välte när jag skulle vattna den, men den kom upp och ja den står där lika fin ändå.... Mycket har hänt den sista tiden som jagkunnat blogga om så det kommer väl flera inlägg vad tiden lider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0