lussekatter och pepparkakor....

Undras om barnen börjar tycka om mina jultraditioner igen? Igår bakade sonen lussekatter och idag när jag bakade lussekatter ringde dottern och hon ville baka pepparkakor idag efter skolan....:) Härligt är det och jag funderar på varför jag lagt så mycket tid på att fundera på om jag skulle göra pepparkaksdeg eller inte....KLART! annars är det inte jul ju!

Jag ska plocka fram värmlänningen i mig och leta mig tillbaka till mottot: allt ordner sä....för det gör ju det. Alltid på något sätt även om man ibland har svårt att se att det skulle det....

Har haft två lediga dagar nu så i morgon börjar min arbetsvecka igen, skönt men det innebär också att jag inte träffar min man vilket är hemskt. För ett år sen trodde jag inte han fanns och att jag skulle längta efter någon så mycket igen.... önskar vi hade levt under samma tak, för jag känner mig så ensam utan min Mats...men det kommer kanske det också någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0