Då var det lördag igen....

och kanske dags för ett blogg inlägg innan Anna efterlyser ett...Men det är kanske så när allt känns lugnt så är behovet kanske inte lika stort för att skriva...Nej, trodde ni på den lätte...Ja, relativt lugnt är det väl men det finns alltid något att skriva om, så är det ju. Veckan har bestått av jobb, vilket är trevligt men veckan har också bestått av tankar och funderíngar precis som vanligt.Ibland tror jag att jag bara har en sak i huvudet men nej givetvis är det inte så men en tanke tar stor plats. Sen finns mina barn givetvis också där, kanske inget jag kan skriva om men funderar på varför avståndet härifrån plötsligt är längre till Hässleholm än till London...Ja, om ja visste vad jag skulle göra i alla lägen...Igår var mina allra bästa vänner här. Den ene spådde den andre...:) trevligt! Idag är jag ledig och längtar efter sällskap ja ibland fattar jag inte hur jag funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0