Måndag och ny vecka igen...

Vi har drabbats av magsjuka, förmodligen en lättare variant men ändock, lite illamående och ont i magen men vi har ändå varit hemma idag jag och Elin. Det är ju inte så smart att sprida baskelusker varken på skolan eller på mitt jobb...men det går över! har som vanligt mycket att fundera på så dagen har gått fort även om den ännu inte är slut. Känner ni igen känslan då man vill ha råd, man får råd och man förstår verkligen att råden är bäst men ändå inte kan följa dem?? Ja, jag måste göra som jag känner ska jag skriva för tro det gör jag inte. Alla ni har säkert rätt det lär visa sig, men då vet jag iallafall. Jag skulle ju tänka på mig själv... Min instinkt säger annat, ok jag vet jag haft fel förut men iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0