Sportlovsmåndag!

Så var det sportlov än en gång! Och jag har följt Elin till Kastrup, för nu sitter hon säkert och babblar med sin syster i London. När jag sen vände hem så hände en del skojigt på flygplatsen precis som det brukar men mitt märkliga hände på stationen i Malmö. Där stod jag med en kopp kaffe i handen och betraktade alla människor som passerade min väg. Och då plötsligt kom det till mig....En del av vad jag ska göra för året...Jag har trott den senaste tiden att jag skulle hitta tillbaka till något men nej, jag ska hitta mitt nya så klart. Jag ska utvecklas till det nya...så är det ju! Så jag lovar er ni kommer att märka när jag sätter i gång med min plan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0