Dagens andra inlägg....

tillägnas min älskade mamma som lämnade oss alldeles för tidigt...I år är det 22 år sen! Men dagens nyhet är att en ny medicin ger MS-sjuka hopp! hade den kommit för 30 sen hade mamma kanske funnits här idag....Mamma var allt för mig, kanske förstod jag inte det då men jag saknar henne varje dag och speciellt nu....Mitt budskap till er som har er mamma kvar så är det nog att ta vara på vad ni har innan det är försent, nu vet jag ju att en del av mina läsande vänner kanske har det en aning knepigt men jag tror ni förstår ändå...För att återgå till min mamma så tror jag nog att hon är min skyddsängel...Så tack mamma för att du vakar över mig där i din himmel...:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är glad som har en så bra mamma som dig! Du ställer upp i vått och tort! JAG ÄLSKAR DIG! <3

2010-01-21 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0