Dagens måste tillägnas minst två stycken....

till att börja med så vännen från Kristoffersgården...Hon har under alla dessa år vi känt varann, vilket böjar närma sig 17 år...ojoj, varit en vän av stora mått i vått och torrt och den sista tiden vägledande i livsfrågor man kanske inte alltid förstår, för denna vän har kunskaper som ingen annan! Så ett stort TACK för morgonens långa telefonsamtal! Det hon inte vet om mig är minsann inte värt att veta...Den andra nära vännen som även idag ska ha mitt stora tack är som så oftast annars, Björne! Och vad ska jag säga till dig som du inte redan vet...ja det tåls att fundera på men du vet när jag behöver lite lugnande ord...

Det finns många som ska ha ett tack...kanske är det tjatigt men jag tycker det är viktigt att visa sin uppskattning, och ett tack är gratis...

Det finns fyra andra nära mitt hjärta också...mina barn som betyder allt! Alla yra är starka personligheter som vet vad som är viktigt i livet, och utan att skryta så där har jag lyckats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0