En ledig lördagmorgon...

Ja den började som vanligt tidigt och som vanligt vaknade jag upp ensam...usch vad jag tycker illa om det. Men idag känner jag kanske att det kommer den dagen också när jag upplever det som vi alla vill...:) Men iallafall så har det varit en mycket bra dag idag. Gick i morgonrock tills klockan var halv två och dottern kom och tittade med en böick som sa: ska inte du klä på dig idag?? haha Jag har haft energi till att stryka gardiner, hänga dem på plats, stryka dukar,tvätta och städa...det var länge sen jag orkade med så mycket på en ledig dag...I kväll ska jag bara titta på tv och facebooka, nörd som jag är...Ja, barnen kallar mig så fast de är inne lika ofta...:) tack till alla som stöttar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0