Funderar...

Hur man än gör för att stå emot så kan man inte låta bli att tänka, så är det. Jag har precis kommit in från en promenad för jag ville försöka bryta mönstret av tankar, men ja så lätt var det kanske inte. Ord som ensamhet,var det så här det skulle bli, mamma, jag går och dränker mig i närmaste snödriva, säga vad man tänker, ja det var väl ett axplock av vad som dök upp...Ja, häng inte upp er på snödrivan för så mycket snö finns inte...:) Knepigt, komplicerat är andra ord som också gnager...Ska man packa kappsäcken, ja hundra olika tankar det har vi alla så är det men någon gång kunde det vara skönt att slippa...Vissa dagar känns det som jag bara står och faller.....djupt ner och ingen som plockar upp mig...Men i kväll ska jag baske mig inte ner där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0