Jaha, då har det gått...

några dagar sen sist...Och som ett brev på posten kom det igår kväll från andra sidan nordsjön...-mamma, hur går det med bloggandet? Trögt, eller? Va?, jag som hade flera stycken om dagen innan! haha Ja, lite ligger det kanske i det inte för att jag inte haft något att skriva för det har jag ALLTID!

Anna undrade vad som händer i skåne...ja det rullar på som vanligt och det snöar som vanligt...haha det andra som förvirrade mamma när anna undrade ja det la sig ganska kvickt...

I veckan som gått har en hel del tankar flutit runt, mest goda dock...En del saker har jag fått svart på vitt och det var nog mest förvånande att det faktiskt har varit så illa...men det ska jag inte tänka på bara vara tacksam att jag kommit vidare. Mot nya utmaningar hela tiden, eller hur?

Kommentarer
Postat av: anna

din mupp. tur för dig att du uppdaterade bloggen ;)

2010-01-30 @ 00:59:45
URL: http://saywhatnow,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0