Tisdag och ny vecka...

Jaja jag vet veckan börjar med måndag men va sjutton jag har inte hunnit med ju...Efter jobbet igår åkte jag och Elin till Elmelids i Höör..En mycket trevlig musikaffär, Mekka för Elin...och där sprang vi på IDOL-Calle...:) Idag är jag ledig och har precis kommit hem från vårdcentralen. Nu har jag bara tre gånger kvar att få mitt järndropp, vilket är SKÖNT, det tycker både jag och mina ådror...hahaha Nu har jag fått en bild att det kanske inte håller men nej det ska jag inte tänka på! Vad ska då denna dag mer bjuda på? Ja, förutom sträng! kyla ska jag nog bara städa lite. Får trevligt besök i morgon :). Bara vila är inte heller fel...

Tänker på dig, Ingrid!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0