Trettondag Jul

Idag ska jag göra ett ärligt försök att göra ingenting...tror ni det går? Nej,inte jag heller! Tösen kommer och ska packa lite i sin lägenhet...nej jag ska INTE hjälpa till men jag får väl utfodra de små liven....så steken är framme!

Vet ni hur det känns när man egentligen rent fysiskt tror man mår bra, men ändå inte? Ja, jag vet proverna inte är bra, och det lär nog behövas många droppåsar innan jag märker skillnad, men sen är det något jag inte riktigt kan sätta fingret på...I natt har jag iallafall lyckats sova....så det är bra! Men varför i hela friden....ja ja det blir bättre det finns de som har det värre än jag...:)

Kommentarer
Postat av: anna

ojdå, har ju missat ganska många inlägg nu ju. Inte bra! ;)



Men i alla fall så VET VI att allting kommer att sluta bra :) <3

2010-01-06 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0