Varför i hela friden ska det vara så knepigt???

Ja ni får väl hänga med även om jag inte kan av respekt för andra i min närhet skriva rätt ut å det blir lite katten kring...ni vet. Jag ska nog ägna denna dag till att skriva, för det är det enda som funkar när hjärnan pockar på och vill ha gympa.

Anna, har just nu tydligen musiken som länk på msn....undrar om hon visar dessa med flit...:) Love is blind...Som jag inte visste det lilla tösen...:)

Nåja, jag vet ju varför det nu är som det är och jag VET jag måste lugna könet som anna skulle säga men vet ni hur lätt det är när man vill så mycket så man kokar över...??Jag vet ju precis hur det bra det skulle kunna vara och frågan är om inte andra gör det också? Men igen jag förstår varför och gud hjälpe mig men anledningen till att det är som det är den kunde jag göra mig olycklig på...Nej, jag ska inte tänka så mycket, jag vet. Det blir bra! det måste vi tro!

Undrar varför människan aldrig riktigt kan vara nöjd med det man har?? varför vill man nästan alltid mer? Som sagt knepigt! Ja nu har det runnit av lite...får se om det håller sig så annars återkommer jag senare...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0