Igår var det 4 juli...

En dag som firas världen öer kanske som Usas nationaldag men familjen Frykmalm firar den för att det är Annas födelsedag! För 21 års sen föddes denna nu vuxna kvinna på Malmö KK, en lika varm sommar då som nu. Anna har vuxit till att bli en stark kvinna som vet vad hon vill, vad som är rätt och fel och vad som är viktigt i livet, familjen. Fast fortfarande behöer hon mamma och pappa en smula ibland...Anna har alltid sagt att hon är bäst, och anna, du är rysligt bra! det vet vi alla. I dagarna har vi även välkomnat den man i familjen som står dig nära, en ny familjemedlem som jag är jätteglad öer att få lära känna, och du vet Anna att jag säger vad jag tycker!

Idag har jag bokstavligen rensat ut mitt gamla liv, då jag har städat ut alla gamla papper i den gamla bostaden. Snart, mycket snart behöver jag inte stiga över tröskeln till det gamla och det är en dag jag längtar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0