12 maj och höstvindar...

Kallt, kallt och åter kallt...Fick skynda mig hem till Sösdala från Lund idag för Elin fick en läkartid på vårdcentralen. Elin som aldrig är sjuk är nu inne på den fjärde sjukdagen...men doktorn trodde det var en kraftig huvudvärk orsakad av en kraftig virusinfektion...  Men iallafall så på vägen från mitt andra hem i Lund funderade jag på om jag hade sovit över sommaren, för jösses vad det blåste kallt, men nej det hade jag nu inte för det står fortfarande 12 maj i almenackan. Som vanligt har jag mycket i skallen kanske hälften kunde hållas väck...men nej det är ju jag i ett nötskal det. Jag måste iallafall hitta en balans men hur det undrar jag? Anna säger att jag ska inte ha dåligt samvete men ja det har jag ju alltid ändå...men mitt hjärta finns på ett annat ställe iallafall!
Jobbigt är det....är kul att vara hemma med Elin men Mats är i Lund...om ni bara visste hur ont det gör och inte ha han i närheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0