Inte bloggat på några dagar...

Just nu är den lilla i familjen flitigast, men det beror nog inte på att det inte händer saker i våra andras liv för det gör det ju ständigt. Men ibland kanske tiden saknas, eller inspirationen vad vet jag. Idag är det iallafall måndag och ny vecka som har inletts med ett besök på polisen, eftersom anmälan inte är avgjord ännu, detta var dock det sista förhöret så får vi se om det räcker till ett åtal...jag tänker oavsett vad som händer inte ge mig på denna punkt, någon anmälan dras inte tillbaka! Fast jag känner påtryckningarna så ska jag hålla emot!

För övrigt har vi haft en skön helg med mycket familjesamvaro, denna vecka är det en del jobb för att inte prata om helgen, det är jobbigt att vara ifrån min Mats under jobbedagarna men det ska gå det med...helger och kvällar går det ju inte att komma ifrån denna byn så varannan dags boende som det var förra veckan är kanske det bästa jag kan åstadkomma för tillfället. Men när jag har körkortet i hand så är en del löst :)

I morgon vankas musikal i Hässleholm, vilket ska bli trevligt! Hela familjen kan tyvärr inte sluta upp men halva styrkan är inte illa det :) Och den andra stora händelsen i familjen denna vecka är ju avgörandet i england om Annas flyg är inställt eller inte...Hoppas vi har tur!

Kommentarer
Postat av: miss frykmalm :)

ja håll nu hockey tummen att mitt flyg går :)

2010-05-24 @ 22:22:16
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: miss frykmalm :)

föresten, här har du din jädra kommentar ;)

2010-05-24 @ 22:22:39
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0