jösses...en vecka sen sist!

Men anna har inget sagt så jag är lugn....hahaha I morgon kommer hon hem! Fast det inte är så länge sen sist så har jag längtat! Visserligen har vi kanske varit varandra närmare än någonsin annars under tiden hon varit i England, men det känns som mitt hjärta nu blir helt igen när mitt fjärde barn kommer hem, ja kanske bara för en kortare tid men ändå! Det har hänt mycket under åren hon varit borta, både mindre bra och jättebra saker. Men nu kommer hon hem och jag ska nog ta hand om henne...stuva makaroner och sånt...:)

Kommentarer
Postat av: miss frykmalm :)

haha mm vad bra, du vet precis hur man tar hand om miss frykmalm, stuva makaroner och sånt :D <3

2010-05-31 @ 17:20:36
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0