Började ju skriva igen efter en kortare paus...

Skåne har sin första och i mitt hopp vinterns sista vinterdag! Men sån tur har jag väl inte....Jag hatar inte mycket här i livet men snö och halka är en av dem. Trodde ett tag att det kanske berodde på min värmländska bakgrund men se idag var det en gammal skolkamrat som minsann vill ha mer, jag erbjöd henne att skotta min....hehe Givetvis så var jag tvungen att ut denna dag. Över vägen till busshållplatsen och ja jag frös och var blöt om fötterna innan bussen lämnade byn, och detta berodde nu inte på att jag hade dåliga skor utan på att det fullkomligen flöt av slask....Så kom jag in till stan, inte en snöflinga så långt ögat nådde, visserligen blött men det gjorde inte så mycket. var på sjukhuset hos läkaren, som ändrade min medicin och sjukskrev mig 25 % så nu ska jag börja jobba hela pass utom kvällarna som går bort bort bort! Men det ska väl gå. Väl hemma igen kom jag in i ett varmt hus, då mina renoverare minsann hade eldat i pannan OCH burit in ved! Härligt! Så ut igen, upp till jobbet på personalmöte, vår chef ska sluta, ok lite synd för han är snäll men det har varit mycket för honom och för oss så jag hoppas det kommer en som vill lägga ner sin själ i huset, de gamla OCH i oss!!! För hur det än är så är det en sargad personalstyrka....Så hemma igen öppnade jag posten, transportstyrelsen hade godkänt min handledare! jippi för att ut och övningsköra i detta väglaget.....Men det ska gå det med! Lite värmländsk hackkorv till middag och min dag var gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0