Snart advent....

Länge sen jag skrev och fortfarande kanske lusten tryter men jag ska göra ett försök. Jag har en liten neråt period, det är bara att konstatera och följa med. Jag är trött och ännu mer trött och känner oro emellanåt precis som bilden har sett ut denna höst. Det händer hela tiden saker dock. Mitt badrum renoveras, i lördags hade vi gåsamiddag, ett skånskt fenomen men gott är det. Min mycket goda vän hade även gjort skånsk äpplekaka och det mina vänner var en upplevelse från barndomen. Genast flög jag tillbaka till mormors lilla kök, där familjen ofta samlades på lördagarna och ibland bjöds på denna kulinariska efterrätt!

Nu är klockan snart elva och jag ska gå och jobba några timmar men jag kommer tillbaka så småningom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0