Livsfrågor,mat, recept och politik...

Det händer ingenting om man inte gör någonting, ja det är det rubriken som finns på min blogg. Och visst är det en ganska bra mening? Inte alltid man orkar göra någonting kanske men då händer ju heller ingenting.... Inläggets rubrik ja det handlar om de fyra taggarna jag skrev när jag anmälde min blogg på Blogvertiser. Jag har kanske inte skrivit så mycket om mat och recept, men mat gillar jag! Så jag kommer klämma in lite om det också. Idag har jag kanske varit en smula lat för jag lagade den mat som min pojkvän bjöd på igår, pasta carbonara. Hans egenhändiga recept med bacon, svamp, ädelost (mjukost) och grädde. Med hänsyn till min dotter så använde jag riven ost, jag la till gul lök och lite kryddor. Min personliga åsikt är mums filibabba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0