Sex....läsare!

Bara sex...ja alltså läsare idag. Hm...undrar vad jag ska bjuda på för att få fler att läsa? Nåja, min tid kommer ska ni se. Hade ett intressant samtal med dottern nu i kväll om maten i skolan och vad man skulle kunna göra för att påvisa att man kan få bättre mat och faktiskt tjäna på det. Ja jag vet det är en evig fråga, minns ju själv den tid då jag själv arbetade i elevrådet på Gruvlyckeskolan i Karlstad, ja kanske skolmaten inte var vår största fråga men vem minns inte den där ruskiga fisken med mandeltäcke? Så vi får se vilka tips jag kan komma med. Har gett skolan förslaget att föräldrar ska få ingå i köksrådet, får se hur vi lyckas med det.

Dottern har även sett till att sin mor fått lite kultur i kväll. I Sverige är det lite fult att skryta, men det struntar jag i just nu för jag har en duktig tös! Hennes röst går direkt in i hjärtat på mig, i dag hade jag uppdraget att filma med hennes nya telefon, ett uppdrag jag gick in i med liv och lust och såg tydligen för koncentrerad ut för Elin trodde jag var arg....

I morgon har jag fullt med ärenden, och sonen fyller 23!

Till sist kan jag konstatera att Färjestad vann i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0