Vilken dag det har varit...

En viktig dag för två av min flickor. Elin har fått sin tandställning, har fruktansvärt ont och sitter nu i soffan och äter gröt....Men hon kommer bara bli ännu vackrare än vad hon redan är! Och Anna har fått sin destination....Egypten....vad tycker du om det, frågade min syster.....ja vad tycker jag egentligen? Alldeles för långt borta! Men vilken möjlighet för henne och för oss. För på något konstigt sätt vill jag hälsa på henne så kosingen får fram på något sätt...Lotto kanske? ja jag har inget svar idag men drömmen finns så vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig!

KRAM

2010-09-25 @ 08:45:16
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0