Förväntningar...

Så var sommarlovet slut igen, ja det är ju länge sen jag hade ett men som förälder får man ju också lov på ett sätt. I morse när alla nya sexor gick till sin nya skola sa min Elin titta vad små de är....ja det var hon själv för några år sen, hon började idag nian och har väl inte samma förväntningar som sexorna har kanske, utan hon och hennes kamrater önskar nog att detta året snabbt vore över! Men förväntningar har vi alla på olika sätt genom livet, ibland får vi utdelning och ibland inte. 

Idag har jag fört en hård kamp mot ogräset och jag förväntar mig att det håller sig borta ett tag! :) I kväll blev jag stucken av en geting...den rackaren hade letat sig in innanför mitt byxben! Aj aj aj! Men han fick sätta livet till så jag undrar om han tyckte det var värt det...hehe

Jag hade tänkt sätta in mina inte vill bilder på familjen idag, dock drar det i ögonlocken så det får vara! Men lite gamla godingar bjuder jag på iallafall! Hoppas ni alla får en lugn och skön natt! Och fundera på era förväntningar! Vad vill ni??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0