Rubriken borde man sätta sist....

Jaha då har det gått ett dygn igen! Tiden bara går och går, ja jag tänkte skriva att den bara rinner förbi, men nej det känns faktiskt som jag tar vara på varje dag numer, kanske därför jag är trött som en gnu när kvällen kommer...:)
Förkylningstider har vi i familjen men peppar peppar så känner jag inget, kommer kanske lagom tills jobbstarten, men nej jag tror jag har ett immunförsvar utan dess like efter den sista djupdykningen!

Idag har varit ännu en dag med mat från matkassen...ja alltså från mat och ro, levererad ända fram till dörren! Fisk med buljongkokta grönsaker och paprikasås...Allt var kanongott! Mats kommer att älska såsen! Alla nya rätter kanske inte uppskattas av hela familjen lika mycket som av mig, men det är bara nyttigt med grönsaker, nya recept och fina närproducerade råvaror!

jag fick ett tips av min Anna häromdagen, pojkvännens mor handlar med posticlapps system...ja tänkte jag, hans mor är en mycket klok kvinna så hon spar nog pengar på detta sätt....så innan frallebaket i kväll så åkte fem sex olika reklamblad fram, penna och posticlappar! Nu har jag en lista full med gula små lappar....hehe men jösses vad jag ska vara ekonomisk!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0