Inte bloggat på så länge....

Och som vanligt beror det nog inte på brist på ämnen, utan kanske ork och lust. Så mycket händer hela tiden och ibland måste jag bara stänga av så är den bistra sanningen. dessutom fungerar min uppkoppling som den vill, idag tycks den ha fått upp farten igen, så bäst att ösa på kanske....Som bekant befinner sig min Anna i Egypten....och för er som följer nyheterna så är det väldigt oroligt där nere just nu, och lika oroligt är det hos mig, nästan. Ja, jag vet jag är en hönsmamma men vem vill inte ha sina barn i säkerhet? Men som det ser ut i skrivande stund kommer hon hem någon gång i slutet av veckan, då resebolaget evakuerar resenärer och personal så fort de bara hinner så snart hoppas jag ha henne hemma i hemmets lugna vrå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0