Måndag och jag ska minsann...

drista mig till att blogga lite, kanske kan man få upp detta arbete igen som är så bra för själen...:) Så vad händer i livet? Ja, allt och inget känns det som. Anna har efter oroligheter i Egypten kommit hem, vilket för mig som hömsmamma känns otroligt bra men det är delade känslor för Anna vilket jag mer än väl förstår och jag ska göra vad jag kan för att hjälpa henne med det.
Igår var här en dam från Explorius på besök. Vad är nu det, kanske ni undrar? Jo, det har hand om utbytesstudenter....Inte för att vi ska ta emot något utan Elin vill studera i Usa....Så klart delade känslor inför det också men den ungen är värd det SÅ mycket, om ni bara visste....

Annars i veckan är det 40 års firande som väntar....ja jag har ju gått igenom det så nej, det är Mats som ska igenom denna punkt i livet....hehe
Vi har mycket firande iår och när vi pratade om det igår kunde vi kvickt konstatera att vi dessutom har två 5-födelsedagar i höst som vi inte tänkt på förut, men va sjutton det innebär bara ännu fler tillfällen till att samlas och äta GOTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0