En vecka som inte varit som andra.....

Såg att det var en vecka sen jag skrev, och det beror ju kanske på att orken fattas. jag kan ju inte säga att det går framåt precis, fast ja jag orkar ju vara uppe det är kanske ändå ett framsteg. Jag har fått tid till ultraljud av hjärtat, det gick ju ganska kvickt ändå....Och semestern får jag skjuta på men då har ju något att se fram emot iallafall...Annars känns det som sommaren bara springer förbi mig, när jag känner att jag orkar kanske sitta ute ja då regnar det....men man kan kanske drömma om en solresa när jag är frisk igen.

Igår tog de nya prover på vårdcentralen, som ska visa om min kropp tar upp järnet fast hb:t inte stiger....Det börjar bli segt att sticka mig, tre gånger igår innan ådrorna ville vad vi ville, men jag är inte förvånad.

Idag är Elin och Mats och flyttstädar, Anna jobbar och jag ja denna dagen springer väl förbi den med....

Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0